閉じる

INFOBAHN KYOTO

AMPLIFYING
BRAND EXPERIENCE

インフォバーンKYOTOはクライアントの身近な存在として、クライアントと顧客が期待以上のブランド体験を共有するための最適なソリューションを提供します。
製品やサービス、ブランドの知識や理解、それらを感情移入し得るストーリーとして紡ぎ、顧客に対する多様なインサイトと結びつけることをサポートします。

As a close partner, INFOBAHN Kyoto will deliver the most appropriate solution to achieve a brand experience that exceeds customer expectation.
We support client goals by binding together knowledge and understanding of the product, service and brand, with a relatable story and relevant customer insights.

DESIGN AMPLIFIER

3つのデザイン視点で
クライアントのビジネスを拡大いたします。

  • INTERFACE design

    ユーザー視点を起点に、ユーザーとデバイスの関係性を設計・再構築、多様な体験機会を作り出し新しい価値を提供します。商品やサービスとの最適な"接点"を生み出します。

    Starting from the user's perspective, we layout and plan the relation between user and device, creating new value by making a variety of experiences available. We create the best possible touchpoints between the users and the product or service.

  • CONTENT design

    クライアント、ユーザーそれぞれのインサイトとニーズをつなぎ、期待するコミュニケーション設計に応じて最適なストーリーを作成し、ターゲットに届けます。

    By binding together the clients expectations with insights into user needs, we lay out a communications plan that offers the best story to the target group.

  • UX design

    定性的なリサーチを中心とした体系的なユーザーインサイトを主軸に、テクノロジー、ビジネス両面から実現可能な包括的なデザインを提供します。

    Focussing on qualitative research to gain systematic user insights, we design holistic solutions that are realistic in terms of both technology and business.

"Service Design Global
Conference2016"参加レポート

MORE

リンク

CHANNEL IB KYOTO

KYOTO WORKS

MEMBER

  • 井登 友一

    取締役
    京都支社長

  • 遠藤 英之

    メディアプロデューサー

  • 可兒 健城

    テクニカルディレクター

  • 辻村 和正

    デザインディレクター

  • 髙塚 俊

    プロジェクトマネージャー

  • 菊石 和徳

    プロデューサー

  • 白樫 伸弥

    コンテンツストラテジスト
    上級ウェブ解析士

  • 平岡 さつき

    エディター
    コンテンツディレクター

  • 酒井 大通

    ディレクター

  • 山岸 智子

    UXデザイナー

  • 山下 佳澄

    コンテンツストラテジスト

  • Esben Groendal

    サービスデザイナー

アクセス

Ask

各種ご質問やご相談については下記よりお問い合わせください。